Συχνές Ερωτήσεις
ΒΡΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΤΕ:
phone

210 3001920

Τηλεφωνικές παραγγελίες
Δευτέρα - Παρασκευή, 9πμ - 5μμ

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡIKA

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡIKA

άνω των 59€

 ΑΜΕΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ

ΑΜΕΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ

σε όλη την Ελλάδα

ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ

ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ

Πληρωμή κατά την παραλαβή

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

Κερδίστε extra έκπτωση στις αγορές σας


ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Τα προσωπικά σας στοιχεία θα χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο για το σκοπό της ολοκλήρωσης συναλλαγών με το φαρμακείο μας. Η χρήση των προσωπικών δεδομένων, θα διεξάγεται αποκλειστικά από εξουσιοδοτημένους υπαλλήλους του φαρμακείου και μόνο για τον προαναφερθέντα σκοπό. Για κανένα λόγο τα στοιχεία αυτά δεν αποκαλύπτονται, δημοσιοποιούνται, πωλούνται ή ανταλλάσσονται.

Βασική προτεραιότητά μας είναι η άμεση διαθεσιμότητα των προϊόντων μας. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις που κάποιο από τα προϊόντα δεν είναι άμεσα διαθέσιμο στο φαρμακείο και τότε ο χρόνος παράδοσης μπορεί να φτάσει τις 3 - 4 εργάσιμες μέρες. Σε οποιαδήποτε περίπτωση όμως το τμήμα παραγγελιών μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας ενημερώσει για τον ακριβή χρόνο παραλαβής των προϊόντων σας.

Ναι – Για κάθε αγορά από το online κατάστημα ισχύουν Όροι Χρήσης για την παραγγελία σας. Είναι διαθέσιμοι ανά πάσα στιγμή στην ιστοσελίδα μας και θα ερωτηθείτε εάν τους έχετε διαβάσει και να επιβεβαιώσετε ότι συμφωνείτε με αυτούς , πριν κλείσετε την παραγγελία σας. Είναι ευθύνη σας να έχετε διαβάσει και κατανοήσει τους Όρους Χρήσης πώλησης, πριν κάνετε οποιαδήποτε αγορά σας.

Παρόλο που έχουμε κάνει ότι είναι δυνατόν για να κάνουμε την αγοραστική σας εμπειρία , όσο πιο απλή γίνεται, θέλουμε να νιώθετε άνετα όταν βάζετε μια παραγγελία σε εμάς. Εάν προτιμάτε να μιλήσετε με κάποιον από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας, έτσι ώστε να επιβεβαιώσετε τις λεπτομέρειες όταν βάζετε τις παραγγελίες σας, παρακαλούμε να μας καλέσετε στο 210 3001920 και θα σας εξυπηρετήσουμε προσωπικά.

Όχι – Δυστυχώς προσωρινά δεν δεχόμαστε παραγγελίες με τόπο παράδοσης εκτός Ελλάδας και Κύπρου.

Τα έξοδα αποστολής αφορούν στην αποστολή του δέματος από την εταιρεία ταχυμεταφορών ενώ τα έξοδα αντικαταβολής είναι η αμοιβή που παίρνει η εταιρεία ταχυμεταφορών για την διαδικασία είσπραξης των χρημάτων. Είναι δύο ανεξάρτητες χρεώσεις. Σε περίπτωση που δεν θέλετε να χρεωθείτε με έξοδα αντικαταβολής επιλέξτε κάποιον άλλον τρόπο πληρωμής που δεν έχει καθόλου χρέωση (πιστωτική/χρεωστική κάρτα, paypal, Bitcoin).

Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας με τους εξής τρόπους:

  • Μετρητοίς ή με χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας, κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας από το φαρμακείο (Χαροκόπου 61, Καλλιθέα 17671).

  • Με Αντικαταβολή, κατά την παράδοση των προϊόντων από την μεταφορική εταιρία. (Η επιπλέον χρέωση ανέρχεται στο 2,00€).
  • Μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, MasterCard, Maestro, American Express, Diners.

    Για παραγγελίες αξίας 500-1500€ υπάρχει η δυνατότητα εξόφλησης σε 6 άτοκες δόσεις.
    Για παραγγελίες αξίας άνω των 1500€ υπάρχει η δυνατότητα εξόφλησης σε 12 άτοκες δόσεις.

    Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών "Alpha e-Commerce" της Alpha Bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.1 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer - SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.

  • Με χρήση του ηλεκτρονικού πορτοφολιού MasterPass.

  • Με online πληρωμή μέσω της υπηρεσίας PayPal.

    (*Η υπηρεσία δεν είναι διαθέσιμη για αγορές προϊόντων Κάνναβης CBD)
  • Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Η κατάθεση / έμβασμα ισχύει σαν τρόπος πληρωμής μόνο για παραγγελίες αξίας άνω των 500€ και πραγματοποιείται σε έναν από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς με αιτιολογία κατάθεσης τον αριθμό της παραγγελίας και το ονοματεπώνυμο σας.

    Η διαδικασία για κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό του YouPharmacy είναι η εξής:

    Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας επιλέγετε ως τρόπο πληρωμής "Κατάθεση στην Τράπεζα". Καταθέτετε το χρηματικό ποσό σε έναν από τους παρακάτω λογαριασμούς του YouPharmacy:

    Τράπεζα Πειραιώς:
    Αριθμός Λογαριασμού: 5070-065277-944
    IBAN Λογαριασμού: GR32 01720700005070065277944
    Δικαιούχος: Ζιάκας Σπυρίδων

    Alpha Bank:
    Αριθμός Λογαρισμού: 292002330000502
    ΙΒΑΝ Λογαριασμού: GR2701402920292002330000502
    Δικαιούχος: Ζιάκας Σπυρίδων

    Επιπλέον Πληροφορίες:

    Σαν αιτιολογία κατάθεσης βάζετε πάντα τον αριθμό της παραγγελίας σας και το ονοματεπώνυμό σας. Όταν η κατάθεση γίνεται από οποιαδήποτε άλλη τράπεζα Ελληνική ή ξένη τα τυχόν έξοδα της συναλλαγής επιβαρύνουν αποκλειστικά και μόνο τον πελάτη και σε καμία περίπτωση το youpharmacy.gr. Η αποστολή της παραγγελίας γίνεται με την εμφάνιση του ποσού στον αντίστοιχο λογαριασμό

    Για να αποφύγετε τυχόν επιπλέον χρεώσεις ή καθυστερήσεις στην ενημέρωση της πληρωμής της παραγγελίας σας στο σύστημά μας, καταθέστε το χρηματικό ποσό απ’ευθείας σε μία από τις συνεργαζόμενες τράπεζες (Τράπεζα Πειραιώς & Alpha Bank).

Η παράδοση των προϊόντων στο χώρο σας γίνεται με εταιρεία ταχυμεταφορών σε 1-2 εργάσιμες μέρες. Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμο στο φαρμακείο, ο χρόνος αναμονής μπορεί να φτάσει τις 3 - 4 μέρες. Οι ώρες παράδοσης είναι από 09:00 π.μ. έως και 20:00 μ.μ. καθημερινά. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα αυθημερόν παράδοσης μόνο εντός Αττικής με επιπλέον επιβάρυνση.

Μόλις ολοκληρωθεί η παραγγελία σας θα σας σταλεί επιβεβαιωτικό e-mail από το youpharmacy.gr, όπου θα επιβεβαιώνονται οι λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.

Ναι – Αφού βάλετε την παραγγελία σας στο σύστημά μας, θα λάβετε ένα αυτοματοποιημένο email που θα περιλαμβάνει όλες τις λεπτομέρειες τις παραγγελίας σας.

Υπάρχει περίπτωση το e-mail επιβεβαίωσης της εγγραφής ή της παραγγελίας να έχει βρίσκεται στον φάκελο «ανεπιθύμητα» (spam) στο e-mail σας. Αν δεν έχει συμβεί κάτι τέτοιο και εξακολουθήσετε να αντιμετωπίζετε προβλήματα, επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, στο τηλέφωνο 210 3001920 (Δευτέρα – Παρασκευή και ώρες 9:00-17:00) ή στο email support@youpharmacy.gr.

Στην περίπτωση που ανακαλύψατε ζημιά ή ελάττωμα , παρουσία του κούριερ, τότε σημειώστε το στο δελτίο αποστολής σας – αποδεικτικό παραλαβής και επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, στο τηλέφωνο 210 3001920 (Δευτέρα – Παρασκευή και ώρες 9:00 - 17:00) ή στο email support@youpharmacy.gr.

Στην περίπτωση που ανακαλύψατε τη ζημιά ή το ελάττωμα , αφού έχει φύγει ο κούριερ, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, στο τηλέφωνο 210 3001920 (Δευτέρα – Παρασκευή και ώρες 9:00 - 17:00) ή στο email support@youpharmacy.gr όπου θα πρέπει να στείλετε φωτογραφίες του προβλήματος και περιγραφή της κατάστασης παράδοσης της παραγγελίας σας, εντός 7 ημερών από την παράδοση της παραγγελίας σας.

Εάν εντοπίσετε κάποιο αντικείμενο το οποίο δεν έχετε παραγγείλει και σας έχει σταλεί από λάθος, επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, στο τηλέφωνο 210 3001920 (Δευτέρα – Παρασκευή και ώρες 9:00 - 17:00 ή στο email support@youpharmacy.gr.

Ναι – Μπορείτε να ακυρώσετε ή να αλλάξετε την παραγγελία σας, έως το σημείο που επιβεβαιώνετε την παραγγελία σας στην διαδικασία check out. Εάν έχετε ήδη επιβεβαιώσει την παραγγελία σας, θα πρέπει να καλέσετε τηλεφωνικά το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, στο τηλέφωνο 210 3001920 (Δευτέρα – Παρασκευή και ώρες 9:00 - 17:00) με την προϋπόθεση όμως ότι δεν έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων από το κατάστημά μας.

Μπορείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν που έχετε αγοράσει από εμας. Επιστροφές όμως γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλ. να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο. Επιστροφές θα γίνονται δεκτές εντός προθεσμίας 14 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα και εφόσον έχετε προηγουμένως επικοινωνήσει με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 210 3001920 (Δευτέρα – Παρασκευή και ώρες 9:00-17:00) ή e-mail στο support@youpharmacy.gr.

*Δεν είναι δυνατή η επιστροφή μη ελαττωματικών ειδών ψυγείου, βρεφικών τροφών και γαλάτων.
**Σε περίπτωση αγοράς με τιμολόγιο, η επιστροφή πρέπει να συνοδεύεται από δελτίο αποστολής.

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο 210 3001920 (Δευτέρα – Παρασκευή και ώρες 9:00-17:00) ή μέσω e-mail στο info@youpharmacy.gr και το προσωπικό μας θα χαρεί να σας εξυπηρετήσει.


ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡIKA

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡIKA

άνω των 59€

 ΑΜΕΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ

ΑΜΕΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ

σε όλη την Ελλάδα

ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ

ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ

Πληρωμή κατά την παραλαβή

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

Κερδίστε extra έκπτωση στις αγορές σας