Τα προσωπικά σας στοιχεία θα χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο για το σκοπό της ολοκλήρωσης συναλλαγών με το φαρμακείο μας. Η χρήση των προσωπικών δεδομένων, θα διεξάγεται αποκλειστικά από εξουσιοδοτημένους υπαλλήλους του φαρμακείου και μόνο για τον προαναφερθέντα σκοπό. Για κανένα λόγο τα στοιχεία αυτά δεν αποκαλύπτονται, δημοσιοποιούνται, πωλούνται ή ανταλλάσσονται.
Βασική προτεραιότητά μας είναι η άμεση διαθεσιμότητα των προϊόντων μας. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις που κάποιο από τα προϊόντα δεν είναι άμεσα διαθέσιμο στο φαρμακείο και τότε ο χρόνος παράδοσης μπορεί να φτάσει τις 3 - 4 εργάσιμες μέρες. Σε οποιαδήποτε περίπτωση όμως το τμήμα παραγγελιών μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας ενημερώσει για τον ακριβή χρόνο παραλαβής των προϊόντων σας.
Ναι – Για κάθε αγορά από το online κατάστημα ισχύουν Όροι Χρήσης για την παραγγελία σας. Είναι διαθέσιμοι ανά πάσα στιγμή στην ιστοσελίδα μας και θα ερωτηθείτε εάν τους έχετε διαβάσει και να επιβεβαιώσετε ότι συμφωνείτε με αυτούς , πριν κλείσετε την παραγγελία σας. Είναι ευθύνη σας να έχετε διαβάσει και κατανοήσει τους Όρους Χρήσης πώλησης, πριν κάνετε οποιαδήποτε αγορά σας.
Παρόλο που έχουμε κάνει ότι είναι δυνατόν για να κάνουμε την αγοραστική σας εμπειρία , όσο πιο απλή γίνεται, θέλουμε να νιώθετε άνετα όταν βάζετε μια παραγγελία σε εμάς. Εάν προτιμάτε να μιλήσετε με κάποιον από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας, έτσι ώστε να επιβεβαιώσετε τις λεπτομέρειες όταν βάζετε τις παραγγελίες σας, παρακαλούμε να μας καλέσετε στο 210 3001920 και θα σας εξυπηρετήσουμε προσωπικά.
Όχι – Δυστυχώς προσωρινά δεν δεχόμαστε παραγγελίες με τόπο παράδοσης εκτός Ελλάδας και Κύπρου.
Τα έξοδα αποστολής αφορούν στην αποστολή του δέματος από την εταιρεία ταχυμεταφορών ενώ τα έξοδα αντικαταβολής είναι η αμοιβή που παίρνει η εταιρεία ταχυμεταφορών για την διαδικασία είσπραξης των χρημάτων. Είναι δύο ανεξάρτητες χρεώσεις. Σε περίπτωση που δεν θέλετε να χρεωθείτε με έξοδα αντικαταβολής επιλέξτε κάποιον άλλον τρόπο πληρωμής που δεν έχει καθόλου χρέωση (πιστωτική/χρεωστική κάρτα, paypal, Bitcoin).
Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας με τους εξής τρόπους:
Η παράδοση των προϊόντων στο χώρο σας γίνεται με εταιρεία ταχυμεταφορών σε 1-2 εργάσιμες μέρες. Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμο στο φαρμακείο, ο χρόνος αναμονής μπορεί να φτάσει τις 3 - 4 μέρες. Οι ώρες παράδοσης είναι από 09:00 π.μ. έως και 20:00 μ.μ. καθημερινά. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα αυθημερόν παράδοσης μόνο εντός Αττικής με επιπλέον επιβάρυνση.
Μόλις ολοκληρωθεί η παραγγελία σας θα σας σταλεί επιβεβαιωτικό e-mail από το youpharmacy.gr, όπου θα επιβεβαιώνονται οι λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.
Ναι – Αφού βάλετε την παραγγελία σας στο σύστημά μας, θα λάβετε ένα αυτοματοποιημένο email που θα περιλαμβάνει όλες τις λεπτομέρειες τις παραγγελίας σας.
Υπάρχει περίπτωση το e-mail επιβεβαίωσης της εγγραφής ή της παραγγελίας να έχει βρίσκεται στον φάκελο «ανεπιθύμητα» (spam) στο e-mail σας. Αν δεν έχει συμβεί κάτι τέτοιο και εξακολουθήσετε να αντιμετωπίζετε προβλήματα, επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, στο τηλέφωνο 210 3001920 (Δευτέρα – Παρασκευή και ώρες 9:00-17:00) ή στο email support@youpharmacy.gr.
Στην περίπτωση που ανακαλύψατε ζημιά ή ελάττωμα , παρουσία του κούριερ, τότε σημειώστε το στο δελτίο αποστολής σας – αποδεικτικό παραλαβής και επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, στο τηλέφωνο 210 3001920 (Δευτέρα – Παρασκευή και ώρες 9:00 - 17:00) ή στο email support@youpharmacy.gr.
Στην περίπτωση που ανακαλύψατε τη ζημιά ή το ελάττωμα , αφού έχει φύγει ο κούριερ, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, στο τηλέφωνο 210 3001920 (Δευτέρα – Παρασκευή και ώρες 9:00 - 17:00) ή στο email support@youpharmacy.gr όπου θα πρέπει να στείλετε φωτογραφίες του προβλήματος και περιγραφή της κατάστασης παράδοσης της παραγγελίας σας, εντός 7 ημερών από την παράδοση της παραγγελίας σας.
Εάν εντοπίσετε κάποιο αντικείμενο το οποίο δεν έχετε παραγγείλει και σας έχει σταλεί από λάθος, επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, στο τηλέφωνο 210 3001920 (Δευτέρα – Παρασκευή και ώρες 9:00 - 17:00 ή στο email support@youpharmacy.gr.
Ναι – Μπορείτε να ακυρώσετε ή να αλλάξετε την παραγγελία σας, έως το σημείο που επιβεβαιώνετε την παραγγελία σας στην διαδικασία check out. Εάν έχετε ήδη επιβεβαιώσει την παραγγελία σας, θα πρέπει να καλέσετε τηλεφωνικά το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, στο τηλέφωνο 210 3001920 (Δευτέρα – Παρασκευή και ώρες 9:00 - 17:00) με την προϋπόθεση όμως ότι δεν έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων από το κατάστημά μας.
Μπορείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν που έχετε αγοράσει από εμας. Επιστροφές όμως γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλ. να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο. Επιστροφές θα γίνονται δεκτές εντός προθεσμίας 14 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα και εφόσον έχετε προηγουμένως επικοινωνήσει με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 210 3001920 (Δευτέρα – Παρασκευή και ώρες 9:00-17:00) ή e-mail στο support@youpharmacy.gr.
*Δεν είναι δυνατή η επιστροφή μη ελαττωματικών ειδών ψυγείου, βρεφικών τροφών και γαλάτων.
**Σε περίπτωση αγοράς με τιμολόγιο, η επιστροφή πρέπει να συνοδεύεται από δελτίο αποστολής.
Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο 210 3001920 (Δευτέρα – Παρασκευή και ώρες 9:00-17:00) ή μέσω e-mail στο info@youpharmacy.gr και το προσωπικό μας θα χαρεί να σας εξυπηρετήσει.